Cosul meu de cumparaturi
Cauta un produs

Alege sa ridici produsele din Easybox Sameday

Alege sa ridici produsele din Easybox Sameday

Atunci când plasezi o comandă in magazinul online Minifarm, poți să alegi livrarea prin curier, la adresa selectată de tine sau ridicarea de la un punct de livrare Easybox.

Minifarm easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop, intr-o retea de peste 3700 de lockere disponibile pe tot teritoriul Romaniei.

Alege livrarea coletului tau in Easybox si te bucuri de o serie de avantaje:

  • nu astepti si nu stai la coada
  • serviciul este disponibil non-stop
  • produsele tale sunt in siguranta, lockerele easybox fiind securizate si monitorizate video
  • ai grija fata de mediu deoarece lockerele Easybox sunt independente energetic, automatele easybox dotate cu panouri solare generează economii de energie electrică de aproximativ 500 kwh / lună, echivalentul consumului lunar a două gospodării medii sau a 85 de frigidere medii, clasa A+++

Condiții de livrare la easybox

Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în coșul de cumpărături, inainte de plasarea efectiva a comenzii tale - optiunea de livrare in easybox este disponibila automat daca se indeplinesc toate conditiile.

Ridicarea comenzilor din easybox

Livrarea la easybox este posibilă dacă produsele comandate sunt de dimensiuni mici sau medii. Poți deschide ușa locker-ului cu ajutorul codului QR/PIN primit pe email sau SMS. Cu ajutorul codului PIN sau QR primit prin email si/sau SMS veti putea ridica coletul. Lockerul este prevazut cu un senzor optic ce va poate scana codul direct de pe telefon.

Produsele vor fi disponibile pentru ridicare timp de 36 ore si cel mult 72 ore in week-end incepand de Vineri si pana Duminica. Timpul se calculeaza de la momentul in care sunteti anuntat prin SMS sau e-mail.

Termenul de ridicare de la easybox nu se poate prelungi.

Dacă nu poți ridica în termen comanda, aceasta se va întoarce în depozit. În cazul în care ai achitat-o, se îți vom restitui imediat banii în contul din care ai efectuat plata.

La finalul termenului de ridicare, este posibil ca prețul sa sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.

Dacă încă îți dorești produsele, va fi necesar să faci o nouă comandă.

Intrebari frecvente

Ce fac dacă am primit coletul altui client în easybox?
Dacă ai primit un alt produs decât cel destinat ție, îți recomandăm să nu deschizi coletul și să ne contactezi. E bine să ai la îndemană atât datele comenzii, cât și numărul locker-ului în care a fost încărcat coletul.

Ce fac dacă mi s-a livrat coletul în alt easybox?
Daca ai primit SMS sau e-mail de confirmare că produsul tău a fost încărcat în alt easybox față de cel selectat,  acest lucru s-a datorat supraaglomerarii easybox-ului dorit. Produsul se încarcă in cel mai apropiat locker ca distanță fața de cel selectat în comandă.

Daca nu mai dorești comanda, aceasta va intra în proces de retur automat după expirarea timpului alocat pentru ridicare. Contravaloarea comenzii urmează sa fie returnata în același cont bancar din care s-a efectuat plata.

Daca dorești comanda, dar nu o poți ridica din locker-ul în care s-a încărcat, poți înregistra o comandă nouă.

Ce fac dacă în locker nu se află niciun colet?
Dacă întâmpini această situație, ne poți contacta pentru a gasi o soluție pentru situația pe care ai întâmpinat-o.

Ce fac dacă ecranul easyboxului de unde ridic comanda nu funcționează?
Dacă ecranul easyboxului nu funcționează, te rugăm să ne contactezi pentru a te ajuta cu direcționarea livrării către o altă adresă.

Ce fac dacă easybox-ul de unde ridic comanda îmi afișează mesajul “PIN invalid”?
Dacă primești mesajul “PIN invalid” în momentul ridicării de la un easybox, următoarele cauze sunt posibile:

  • Codul introdus nu este corect;
  • Ai depășit intervalul de ridicare a produselor comandate;
  • Te afli la un easybox greșit;

Dacă ai verificat pașii de mai sus și primești în continuare eroarea “PIN invalid”, te rugăm să ne contactezi pentru a te ajuta cu direcționarea livrării către o adresă de domiciliu.

Ce fac dacă nu există locker disponibil pentru a primi comanda?
Termenul de livrare în easybox poate fi influențat de numărul de colete aflate în sertare.

Dacă ai ales metoda de livrare la easybox, dar primești mesajul “Locker ocupat. Așteaptă realimentare.”, comanda ta va fi încărcata cu prioritate numai după eliberarea acestuia. De asemenea, curierul va încerca și livrarea la un easybox în apropiere, cu sertare disponibile. În acest caz, vei fi informat despre noul easybox de unde îți poți ridica produsele.

De ce nu este disponibila, in cos, optiunea de livrare in locker easybox?
Pot fi livrate doar produsele (a caror dimensiune si cantitate totala permit livrarea si inserarea lor in locker-ul easybox) de dimensiuni mici sau medii. De asemenea, nu pot fi livrate in locker easybox medicamentele ce se pot elibera fara reteta (OTC).